.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ویژه جمهوری اسلامی 3شنبه

امام جمعه همدان از عدم رعايت الگوي مصرف توسط برخي نهادهاي دولتي در ساخت و سازها انتقاد كرد. وي در جريان مراسم توديع و معارفه مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كه در مجتمع فرهنگي و هنري شهيد آويني اين شهر برگزار شد گفت : در اجراي اين بنا اصلاح الگوي مصرف كه از خواسته ها و تاكيدات رهبري است رعايت نشده و عملا طراحان و معماران وزارت ارشاد و ساير ارگانها ساختمانهايي بلامصرف را طراحي مي كنند كه به هيچ دردي نمي خورد. امام جمعه همدان همچنين براي چندمين بار از ساخت كتابخانه مركزي شهر همدان انتقاد كرد و گفت : اين كتابخانه در محل مناسبي واقع نشده و بهتر بود به جاي ساخت آن چندين كتابخانه در مناطق محروم ساخته مي شد تا محرومان و حاشيه نشينان نيز كتابخانه دار مي شدند.

منابع خبري از توليد نوعي گوشي تلفن همراه كه رژيم صهيونيستي آنرا طراحي و توليد مي كرد توسط يكي از كارخانجات داخلي در استان خوزستان خبر مي دهند. به گزارش شفاف به نقل از خبرنگار آتي نيوز اخيرا نوعي گوشي تلفن همراه با همه نوع امكانات به بازار عرضه مي شود كه به گفته منابع مطلع شركت اصلي طراح و توليد كننده آن رژيم صيهونيستي است . اين گوشي علاوه بر فيلم برداري و قابليت نصب 2 سيم كارت تلفن همراه يك قابليت ويژه نيز دارد كه ارسال مستقيم اخبار و اطلاعات مي باشد . اين نوع گوشي كه با هدف جاسوسي طراحي شده است به دليل قيمت پايين و امكانات بالا به سرعت مشتريان خاص خود را در كشور به دست آورده است .

دولت مصر با تمجيد از رژيم صهيونيستي در مانع تراشي نسبت به فعاليت هاي هسته اي ايران بار ديگر خصومت خود را نسبت به كشورمان نشان داد. به گزارش ايرنا روزنامه دولتي الاهرام مصر در مقاله اي از مقام ارشد سازمان جاسوسي رژيم صهيونيستي (موساد) به دليل سنگ اندازي در برنامه هسته اي ايران قدرداني كرده است . اين روزنامه مصري با انتشار مقاله اي در روز شنبه نوشت : ميرداگان رئيس موساد هدايت برنامه ها در جهت خرابكاري در تاسيسات هسته اي به ايران را برعهده دارد. الاهرام با سوپرمن خواندن داگان وي را عامل اصلي براي انجام اقداماتي همچون ترور دانشمندان تحريك مخالفان جاسوسي و وارد كردن ضربات پنهاني به تاسيسات هسته اي ايران عنوان كرد. روزنامه الاهرام همچنين از داگان به دليل بسياري از اقدامات تندش عليه سوريه حزب الله حماس و جهاد اسلامي و نيز رويكرد سازمان جاسوسي اسراييل در كتمان مداخله در اقدامات مختلفي كه در سازمان دهي آن نقش داشته است تقدير كرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.